Pianouppvisning


image118
Kolla vilket litet piano!


 


Det gick faktiskt riktigt bra! Jag, Sofia och Rebecca var de första att komma dit. Vi fick "känna" på pianot och det var jättelätta tangenter :) Sen kom några fler och spelade lite av sina stycken och sen kom Elin Borén och hennes lillasyster! Vi hjälpte Kerstin att ställa fram några stolar och sen börjde föräldrarna komma. Mamma, pappa och Lisa kom och sen kom... JULIA! Åh, fick träffa henne en sista gång innan hon åkte till USA <3 Älskar henne. Sofia, Rebecca och jag var typ femte, fjärde och tredje sist eller nåt sånt där. Sofia var först ut av oss tre och det gick jättebra för henne!! Hennes låt verkar så svår! Sen var det Rebeccas tur och det gick fett bra för henne med, så jag började bli lite mer nervis då lixom ;) Sen pratade Kerstin jättemycket om att Rebecca bara har en synth hemma och att det var FANTASTISKT att hon hade klarat att spela så bra med bara en synth hemma :) Och jag satt där som en annan idiot när hon lixom pratade om Rebecca... haha. Ja, men sen fick jag i alla fall spela och jag spelade inga fel, fast jag stannade upp en gång för jag fick värsta black-outen X| Men det gick ändå bra, tycker jag och jag är nöjd :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback