Tisdag

Idag hade vi först matte, det var ganska tråkigt, det enda vi fick göra var att sudda i matteboken och rita... Sen var det idrott och Jag och Sofia körde volleyboll. Det var faktiskt riktigt kul! Efter det var det suuuperäcklig lunch, slemmig, kall pasta, myrägg, blod och skinn. Jag vet, yummie (egentligen var det pasta med ost och skinssås / permesan och ketchup). Sen hade vi franska, sådär fast vikarien var faktiskt snäll och sen var det NO och vi lekte bara lekar på båda lektionerna. Efter det var det sista lektionen: Swedish. Vi fick tillbaka typ tusen saker, och jag fick faktiskt jättebra :) Riktigt nöjd (förlåt om jag skryter)! Sen gick jag och hämtade Lisa och sen gick vi hem. Jag käkade lite mellis och kollade lite på The Voice TV. Sen kom jag på att Petra hade glömt att maila min Antiken-presentation till min mail så jag och Lisa skyndade tillbaka till skolan och så fixade det sig. Nu sitter jag här och övar till imorgon, spelar låten under på piano och tuggar tuggummi.

    


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback