Tjejsnack v 25

DITT BOENDE

image131Hur bor du (lägenhet, hus, studentkorridor etc)? Vilken våning och vilken storlek? Med vem (djur, människor etc)?
Jag bor i en tvåplansvilla, med källare och vind. Vet inte riktigt vilken storlek... Jag bor med mamma, pappa och min lillasyster.

image131Hur många gånger i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
Jag har flyttat en gång i mitt liv. Då var jag bara två år och vi flyttade från en lägenhet för att vi ville bo i villa och behövde något större.

image131Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
Jag tror att jag kommer flytta hemifrån när jag är ungefär 21, 22 något sånt.

image131Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
Ja, vi har kontakt med grannarna, särskilt en familj. Vi är jättebra kompisar, vi delar segelbåt och har rest på semester tillsammans. Vi har kontakt med dem för att de är trevliga :)

image131Vad har du av följande: Badkar/dusch, balkong/altan/uteplats/trädgård, kök/kokvrå/annat. Antal toaletter?
Vi har: Badkar, dusch, balkong, altan, trädgård, kök och två toaletter.

Vill du också tjejsnacka? Klicka på knappen --> 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback