Agnes <3 Väskor

Jag kollade på väskor på Wedins hemsida och hittade några jättefina! Färgen är vilken jag helst vill ha.



Pris: 249:-
Beskrivning: Rymlig shopper med två handtag, magnetlås. Finns även i svart.
Färg: Vit
Kommentar: Den här var en jättefin påsväska i somrigt vitt som passar när man ska shoppa.



Pris: 399:-
Beskrivning: Super läcker handväska med blixtlås och ficka på framsidan. Finns även i svart.
Färg: Röd
Kommentar: Den här var gullig men jag hoppas den inte är särskilt stor, för då blir det lätt för mycket med rött.



Pris: 299:-
Beskrivning: Påsig handväska med dragsko. Finns i rosa och svart.
Färg: Svart
Kommentar: Oh my gosh! Sååå fin. Paxad för nästa skolväska, och billig var den också.



Pris: 349:-
Beskrivning: Quiltad handväska med kedja.
Färg: Vit
Kommentar: Den här väskan är superfin, perfekt att ha på nästa Hollywood-fest.



Pris: 399:-
Beskrivning: Stor väska med rynk.
Färg: Silver/grått
Kommentar: Snygg väska i trendigt metallic. Me like.

Tusen pussar och kramar från
Agnes ♥

Kommentarer
Postat av: Luckyztar

Snygga väskor, svarta var lite snyggare tyckte jag.

Datum: 2007-03-28 | Klockan: 20:17:46
URL: http://luckyztar.blogg.se
Postat av: Agnes

tack :)

Datum: 2007-03-28 | Klockan: 20:24:00
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: Sofia

Jättefina väskor! Den som du gillade bäst har jag också sett! Ska också köpa väska snart.
puss,
Sofia

Datum: 2007-03-28 | Klockan: 20:56:00
Postat av: Agnes

Men då får du inte köpa den!! haha...
men vad kul!! vad ska du köpa för väska då?
puss och kram på dig
//AaGgNnEeSs

Datum: 2007-03-28 | Klockan: 20:58:39
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: J

:O!

Den första vita väskan var ursnygg! Finns den på hemsidan?

Datum: 2008-06-24 | Klockan: 22:04:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback