Ny lista

Namn: Agnes
Kön: Tjej

Ålder: 13

Längd: ca 163
Hårfärg: Mellanblond
Ögonfärg: Grön

Har du någonsin
Ätit sushi:
Ja, fast jag tycker inte om det!

Klättrat på berg: Ja, det har man väl...
Sett vita huset: Ja.

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Olika

Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Japp.

Bråkat med en kompis: Nej, bara på låtsas :P

Gillar du att:
Ge kramar: Ja!
Ge massage: Nej, jag vill hellre få massage själv.
Gå promenader i regnet: Nja... hellre inomhus med varm choklad och en bok.

Övrigt:

Är du gift: Nej!!
Vad gjorde du förra sommaren: Jag badade och lite sånt.
Svär du för mycket: Nej jag svär nästan aldrig.
När duschade du senast: Igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blå-jeans-färg.
Vilken låt lyssnar du på just nu:  Ingen.
Vad är bredvid dig just nu: Två block, två pennor, "Lydias hemlighet", en kamera, en bok, en linjal, ett halsband och några papper.
Saker på skrivbordet? Jag har inget.

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Se "Vad är bredvid dig just nu".
Vad var det sista du åt: Två ost- och gurksmöråsar.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Vet inte.
Har du en lavalampa: Nej men de är coola.
Hur är vädret just nu: 10 grader, soligt, lite vårväder...
Vad gjorde du igår kväll: Åt middag, läste, kollade på teve.
Vem pratade du sist med på telefon: Det var nog... Berit tror jag, fast hon ville bara prata med mamma, asså, så JAG pratade inte med henne, bara jättekort innan jag gav luren till mamma. Räknas det?
Vad gör dig glad: Min familj, mina kompisar, våren, godis, kärlek, sommar, presenter, fester, musik...
Vart skulle du vilja du åka: Frankrike, USA och Thailand.
Vill du ha barn: Ja när jag blir stor!

Vad ska dom heta: Jag gillar Adam, Jonas och Amanda.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback