Tjejsnack v 10

I veckans tjejsnack fick min lilla söta kompis Rebecca vara med och svara på frågorna.

Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
A: Borsta tänderna!
R: Bädda sängen!
· Vad har du för ovanor?
A: Nysa rätt ut i luften...
R: Säga fett hela tiden fett.
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
A: Städa mitt rum.
R: Jag vet inte för att jag har inga ovanor och jag är väldigt vanig av mig och jag är bäst och ordentlig och bäst och prydlig!!!! /Agnes skrev åt Rebecca
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
A: Peta i näsan, det är så jävla äckligt!!!
R: Blinka hårt, det är så jobbigt att titta på!!!
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
A: Nej.
R: Jag bet på naglarna förut men det är inte så roligt så jag skrattar inte åt det tyvärr... (HAHAHA)

Vill du också tjejsnack? Gå in på: http://tjejsnack.rebeccas.se

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men ååh, va roligt tjejsnack! Vem har varit med och svarat på frågorna? ;)

Datum: 2007-03-06 | Klockan: 20:03:01
Postat av: Agnes

haha vi kompletterar varann :D

Datum: 2007-03-07 | Klockan: 11:25:34
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback