Köp dig lycklig (varning för flumm)

Jag veeeet, det är inte jag som har hittat på rubriken men den är rolig, håll med om det nu ;) Jag har räknat mina pengar och jag har exakt (i sedlar, ej mynt):

220 svenska kronor

+ att jag inte har fått min maj-månadspeng än och då kommer jag få 220 till!!

Och vet ni hur mycket det blir? Jo, det blir:

330 svenska kronor

Nej, jag skoja bara, den gick ni allt på, va??!! :D Nej, för det blir till och med:

440 svenska kronor

MY GOSH!! Jag är äntligen rik! Och vet ni vad jag ska köpa? Ska jag säga? Okej, 1, 2, 3...

EN VÄSKA!

Holy (makaronie)! Som jag har väntat och väntat i tusentals år. Nej, men nästan...

Nu är det bara ett problem och det är:

Jag har inte bestämt vilken väska jag ska köpa!

Åh nej! Jobbigt! Sorgligt! Men! Ta det lugnt, få inte panik i denna oroliga stund. Jag (Agnes) har kommit på en:

Plan!

Japp, och vill ni veta planen? Då ska du läsa på raden under:

Hitta en väska som jag kan köpa!

Men nu har jag flummat tillräckligt. Här sitter jag i min ensamhet en fredagskväll (hallå! det är faktiskt kväll klockan 17:37!) och... ve och fasa... BLOGGAR! Och det värsta är:

Att jag bloggar om INGENTING!

Fy mig!! Fy mig!! Keep my fingers of the tangentbord. Om det är någon som vet vad tangentbord heter på engelska kan väl den personen maila mig. Eller så kan man:

Kommentera inlägget!

Woho!

Nu är det slut på det roliga. Hoppas ni klarar er genom den här dagen utan mig. Blir det jobbigt kan du...

NEJ! Agnes! Nu lägger du av!

Hejdå lilltå!


Kommentarer
Postat av: ´Rebecca

Tralala, vilket... intressant inlägg! <3

Datum: 2007-05-05 | Klockan: 12:55:48
Postat av: Agnes

mm... delicious coffee! (notting)

Datum: 2007-05-05 | Klockan: 18:26:44
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback