Liten "dans-special"

Det var ju tänkt att bli en "dans-special" om alla tre dagar, men jag hann inte skriva om dag 2 och dag 3 och nu har jag glömt vilka danser vi gjorde under dem dagarna, hehe... Så här kommer bara en liten kort text om mån-ons:

image397

På måndagen blev vi indelade i tre grupper, vi kom i grupp 3 (de äldsta). Vi hade flera olika danser, bla. två pass disco med Ida från Floor Filler... Det var jättekul! På tisdagen fick vi fortsätta med vissa danser och så fick vi lära oss några nya. Det var jättekul fast jag hade träningsverk. På onsdagen hade jag två jättestora blåmärken på knäet och massa träningsverk så jag kunde knappt dansa... lite pinsamt X) Den dagen lade vi på lite på de gamla danserna och övade på dem. Sen var det dags för uppvisning och det gick verkligen sämst, för jag hade typ glömt alla danser, hehe :P Men alla små bebisar var sjukt söta när de försökte hänga med och gjorde fel hela tiden <33 Det var verkligen tre jätteroliga dagar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback