Två dagar i Täby

Torsdagen
Jag och Klara träffades på Östra Station klockan 11 och sen åkte vi hem till henne. Vi gick ut med Lipton och köpte lunch och sen gick vi hem och åt. Grandiosa pizza, gott :) Efter det åkte vi buss till Täby centrum och där gick vi runt och kollade i massa affärer i typ år och jag köpte en Hello Kitty t-shirt som var så himla fin <3 Jag kunde inte motstå den ;) Fast jag ska nog inte ha den i skolan för den är lite för stor och lite genomskinlig men den är perfekt att ha på dansen! Efter "shoppingen" åt vi middag på McDonalds (billigt och bra) och sen gick vi på bio. Vi såg Hairspray, den var ganska bra, fast de sjöng typ hela tiden! :) Efter det åkte vi hem till Klara och hade roligt. Bland annat spelade vi in ett avsnitt av Idol :) Hard rock halleluja <3 Sen spelade vi bondespelet med "Klas med K" typ hela natten... Hihi XD I alla fall så somnade vi väl vid typ halv två.

     

Fredagen
Jag vaknade klockan halv elva fast jag fick ligga och vänta tills Klara vaknade halv tolv :O Då gick vi upp och åt jättegod frukost och sen spelade vi lite biljard och Klara pratade lite i telefon ;) Sen åt vi lunch, köttfärssås med spaghetti, fast jag hann typ inte äta något för vi var tvungna att springa till tåget. Där mötte vi Klaras kompisar Julia och Emmy (tror jag att de hette) och så åkte vi till T-centralen. De skulle gå på bio och äta middag i stan så jag åkte hem :) Men jag hade det mysigt på tunnelbanan och lyssnade på Kelly <3

     

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback