Moooorning!!

image384
SÅ FIN! <33

Wow, typ första gången jag bloggar på morgonen :) Men jag hinner inte blogga på dagen/kvällen för jag håller på att plugga ihjäl mig på SO. Det kanske kommer ett kort inlägg ikväll iaf... Okej, vet ni vad jag just läste i DN? Jo, att KELLY CLARKSON ska komma till Sverige!!!!!!!!!!!!!!! JA! Jag har velat att hon ska komma hit och ha en spelning här typ sen jag började gilla henne och det var flera år sen. Och nu kommer hon! Den 11 april i Annexet och biljetterna släpps på fredag! Åh, jag vill så himla gärna gå, hoppas jag får för mamma... snälla?? Åh, längtar redan... ;) Idag är det provfilmning också... help me, help me! Nej, men det ska faktiskt bli jättekul! Hoppas det går bra... :) Men nu ska jag klä på mig (vad ska jag ha på mig? :S).

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: EmilySophie

Vore kul att se :)

Datum: 2007-10-25 | Klockan: 18:29:29
URL: http://emilysophie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback