Provfilmning

Shooooo...

Nu är jag hemma! Provfilmningen tog väldigt lång tid, men aja, så här var det i alla fall... Efter skolan åkte jag till pappas jobb och där åt jag mellis och pluggade lite SO. Sedan gick vi till Frihamnen till stället där provfilmningen var. Först fick man anmäla sig i receptionen och då fick man en lapp som man skulle fylla i om sig själv och en lapp med några repliker från filmen som man skulle lära in. Jag övade i ungefär fem minuter och sedan kom hon som var ansvarig för provfilmningen och tog med oss till ett rum. Där satt vi en stund och blev uppropade och pratade lite och sen delade hon upp oss i par också. Jag kom med Jenny, hon var jättesnäll <3 Vi övade i typ en halvtimme och sen var det våran tur att komma in i rummet. Vi spelade upp scenen och blev filmade dårå. Det blev några omtagningar men jag tycker faktiskt att det gick ganska bra :) Hoppas dem också tycker det! Jaa... sen var det inte mer med det utan då åkte jag hem. Man kommer få svar senast om en månad om de vill att man ska komma och provfilma igen. Om de inte hör av sig inom en månad så har man inte "gått vidare". Waaa, men nu ska jag käka middag, plugga SO, kolla på Heroes och sova för jag är heeelt slut!

Hejdå lilltå ;)

Kommentarer
Postat av: B'

Hoppas du kommer vidare! :D *håller tummarna*

Datum: 2007-10-25 | Klockan: 19:33:35
URL: http://beaah.blogg.se
Postat av: Agnes

åh tack tack :) hoppas jag med!

Datum: 2007-11-11 | Klockan: 15:39:54
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback