Roliga saker

Hej!

Idag var det skola (wow, menar du verkligen det?) och vi hade först en lååång lektion om alkohol, igen. Sen hade vi lunch och det blev pannkakor! Min favoritskolmat! Det var jättegott. Efter lunchen åkte vi till Nationalmuseum och där fick vi gå runt och kolla på tavlor och lite sånt. Det var väldigt tråkigt. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här :) Snart kommer Sofia och så ska vi plugga lite till provet på torsdag. Trevligt värre... inte :/ Tänkte också säga att det kommer en ny layout här på bloggen snart, jag hoppas jag hinner ikväll! Nu kan ni kolla in de helsköna bilderna här under ;)



Twister-badlakan
Roligt, roligt!



Chokladfontän
Oh ma gash (som jag brukar säga), vad gott! JAG VILL HA!



Dörrmatta
Bra för glömska personer :P



Knivställ
Haha XD



Nageltorkare
Den lilla apan blåser på fingret och torkar nagellacket om du lägger fingret på hans lilla bananplatta! Sötaste ever...



Pepparkaksformer
Formerna är pepparkaksgubbar med avbitna kroppsdelar :) Först trodde jag att alla hade amputerat nånting (fett hemskt) men sen fattade jag, haha!



Radioanka
En badanka med inbyggd radio! Så himla smart, jag som älskar att sjunga i duschen ;)



Sudokutoalettpapper
Roligt värre, men ska man göra sudokut innan eller efter man har torkat sig...?

De roliga sakerna kommer från CoolStuff.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha sötaste sakerna :) jag vill ha apan som blåste på fingrarna och chokladfontänen :)

Datum: 2007-10-02 | Klockan: 16:20:55
Postat av: Sofia

Gud vad sött! Jag vill också ha apan, och så vill jag ha pepparkaksgubbarna! haha, gud va kul :) pusspuss

Datum: 2007-10-02 | Klockan: 18:49:14
Postat av: Agnes

J&S: visst var dem söta? ^^ jag vill ha ALLT (utom knivstället kanske... :P) puss

Datum: 2007-10-02 | Klockan: 19:02:49
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback