Roligaste helgen :)

OBS! Bilder kommer snart, ska ladda in dem i datorn NUUU snart!

LÖRDAG

På dagen gjorde jag inte så mycket, bara tog det lugnt... Sen på kvällen kom familjen Karlsson (KLARA <3) och grannarna hem till oss på middag. Det blev köttgryta med ris, gott :) Sen spelade Klara och jag ett spel som hette nånting med ballonger, det var i alla fall med ballonger, haha XD Det var så kul, gud vad vi skrattade! Sen spelade vi upp till bevis med Klas och David men dem var så dåliga förlorare så vi spelade med de vuxna istället. Kropp mot knopp var ju roligast, hihi :D Sen åt vi chokladkaka (som JAG hade bakat) och jag och Klara dansade lite!

SÖNDAG

Idag var jag i stan med Jossa, Julia och Sofia! Det var jättekul :D Jag köpte:

♥ Ögonfransböjare, KICKS

♥ Örhängen, KICKS

♥ Vantar, H&M

♥ Hello Kitty-necessär, H&M

Vi åt lunch på mcdonalds :) Jag tycker faktiskt att det är gott! Sen gick vi runt och kollade i lite affärer ett tag och sen åt vi jäääättegod glass i gallerian, på Montis, min favvoaffär ;) Åh, vad gott det var, vi åt som galningar! Godaste glassen alltså... Sen fortsatte vi att shoppa lite dårå och sen åkte Sofia hem och en stund senare åkte vi hem. Det var jättekul!

Puss o kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback