Söndag

Idag vaknade jag elva, fast nu blir det ju egentligen tio eftersom man ställer tillbaka klockan en timme idag... Tidigt värre alltså ;) Jag åt frukost och sen satt jag vid datorn ända till lunchen. Det blev omelett! Sen åkte mamma och pappa och köpte en soffa, den kommer om fem veckor! Kul va? Sen gick jag och mamma en promenad och sen åkte vi till Vällingby. Jag köpte två saker som kommer i ett eget inlägg senare och så köpte jag Kelly Clarksons senaste skiva "My December"... Har lyssnat igenom den en gång nu och den var faktiskt jättebra! Längtar så himla mycket till konserten! Har gjort en liten hemsida/blogg om Kelly Clarkson. Addressen dit är:
http://enoimreh.blogg.se/kellyclarkson.se


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback