Tjejsnack v 42

RELATIONER

Ämnet kommer från Ewelina

♥ Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Mamma o pappa <3

♥ Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Nej, det tycker inte jag att man kan göra, JAG kan i alla fall inte det.

♥ Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Det har jag säkert någon gång, fast jag kommer inte ihåg något speciellt tillfälle nu...

♥ Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Jaa, det känner jag :)

♥ Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Jag måste alltid ha rätt och så är jag lite besserwisser, det är väl min sämsta egenskap tror jag, min bästa är kanske att jag är rolig!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback