Hej.

Kul rubrik jag vet, men idag har jag dålig fantasi. Tar en liten paus i pluggandet och skriver ett litet blogginlägg. Just nu sitter jag här hemma framför datorn och lyssnar på älskade Kelly <3 Idag hade vi en lååång dag i skolan men det var faktiskt riktigt skönt :) Vi missade halva SO-lektionen och bilden, slöjd och musik är ju inte direkt så ansträngande... ;) Jag och Julia ägde på syslöjden idag. Vi är snart klara med våra linnen! De blir jättefina. Jag kan sätta ut bilder på det här på bloggen när det är klart, om ni vill ^^ Har varit och handlat all mat inför konserten nu också så nu är jag redo, haha :) Mysig dag var det idag också, ganska bra väder! Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll =)

Datum: 2008-04-10 | Klockan: 18:09:24
URL: http://gabbifreak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback