I'm back with a new design!

Hej alla glada :)

Nu är jag hemma från vår ganska korta båttur i skärgården. Det var mysigt men igår eftermiddag började det åska, blixtra och regna så vi bestämde oss för att åka hem. Sen packade vi ihop våra grejer och hoppade in i bilen. Men vi kom inte så långt innan vi märkte att vi hade punktering på ena bildäcket. Så då fick vi vänta typ en halvtimme på en bärgningsbil som skulle hjälpa oss att byta däck, eftersom muttrarna (eller vad det är) satt så hårt. Sen kom han och hjälpte oss och vi åkte hem och var lite halv döda. Så det var därför jag inte riktigt orkade skriva på bloggen igårkväll. Dessutom hade jag blivit stucken av en geting både på ryggen och i fingret (aj, aj, aj!)

Men nu är jag på blogghumör igen! Idag ska jag vara hemma och läsa allas bloggar och ta reda på var alla är, vad alla gör och hur alla mår. Sen ska jag klä på mig och gå ut och sola i det fina vädret. Jag ska vara hemma hela nästa vecka och det ska bli sååå skönt... :) Då ska jag liksom ta tag i mitt liv, städa mitt rum, köpa nya skolsaker, rensa kläder, böcker och allt sånt. Så att det blir lite ordning. Förlåt, för att jag babblar så mycket...

Puss och kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback