Torsdag

Tjoho :)

Idag var en riktigt rolig dag faktiskt :) Jag började 8.30 med skolfoto (jag hoppas jag blev bra!) och sen hade vi två lektioner till före lunch. Helt okej var det... Efter lunchen hade vi en till lektion, matte, och vi fick våra nya böcker. Sen skulle Sofia och deras mentorsgrupp fotograferas så jag satt en stund och väntade på henne. Sen gick vi hem och åt mellis och kollade på American Idol. Sen var vi jätteduktiga och tränade jättemycket ;) Vi stretchade och tränade styrka och gjorde kickar och splithopp och hoppade studsmatta, haha...

Jag känner mig alltid jätteduktig när jag har tränat... och jättegodissugen! :PIaf, sen spelade vi monopol medan det åskade och blixtrade och regnade utanför fönstret. Mysigt <3 Och nu sitter jag här och bloggar. Ikväll är det mycket bra på teve. Jag har ett inspelat American Idol-avsnitt och det kommer ett nytt ikväll och så är det Ghost whisperer också :) Det är så tråkigt med OS för det går aldrig något bra på teve (särskilt när man har skogsteve). Men nu ska jag läsa lite andra bloggar.

Puss och kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback