JULLOV!

PosterHej hej!

Igår var jag, Jossa och Sofia på förhandsvisningen av filmen "Allt flyter". Det var Jossas systers gudfar (?) som ordnade biljetter åt oss, det var verkligen snällt! Filmen var rätt kul men jag gillar inte svensk film så mycket, haha... Idag var sista dagen i skolan så på förmiddagen fick vi städa skåpen och korridoren och på eftermiddagen hade vi julpyssel. Sen gick jag, Julia och Rebecca hem till mig och spelade Guitar Hero. Vi ägde :) Sen gick vi tillbaka till skolan och hade en liten uppvisning med skolkören. Vi sjöng tre låtar och sen gick vi in igen. Alla träffades i de olika mentorsgrupperna och så fick vi äntligen våra betyg! Jag blev hur nöjd som helst med mina :) VG i hemkunskap, idrott och slöjd och MVG i bild, engelska, matte, franska, musik, NO, SO, svenska och teknik! Sen gick alla hem igen och jag åt en snabb middag innan vi stack iväg till Sofia och Vivekas köruppvisning. De sjöng jättefint <3 Nu är jag hemma igen och imorgon är jag ledig, ska bli så skönt... På kvällen blir det Lady Gaga! Woho :)

Puss och kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback