Lady Gaga @ Berns


Igår var jag, Jossa och Julia på Lady Gagas gratiskonsert på Berns. Det var skitkul :) Vi kom dit vid fem och fick köa en stund innan vi kom in. Vi fick hänga av oss jackor och väskor i garderoben och sen fick vi stå och vänta rätt länge där inne innan konserten började... Det var typ tusen "förband" eller vad man ska säga, först en dansgrupp, sen en rapare som hette Jason och sen Danny! Han körde tre låtar och de kastade ut massa ex av hans nya album som inte har släppts än i publiken och Jossa lyckades få tag i en! Fett kul <3 Anyways, till slut var det dags för Lady Gaga och hon var grym! Hon uppträdde med typ fem låtar, bland annat Poker face och Paparazzi. Sista låten var Just Dance och gud vad jag var i en bubbla hela den låten. Så jävla kul att bara hoppa omkring och skrika och dansa :) När konserten var slut gick vi ut helt svettiga och hämtade våra saker och sen när vi skulle gå ut genom huvudentrén så kommer Danny och hans polare typ kutandes förbi typ en meter ifrån mig så jag ba: "Ah, Jossa, där var Danny!" hihi ;) Sen gick vi och käkade på Taco Bar klockan halv nio typ. Mys var det <3

Kommentarer
Postat av: josefine

dannyyyy!! <3

Datum: 2008-12-20 | Klockan: 21:00:04
URL: http://joosefiines.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback