Tävling i Hallsberg

Regionstävling i Alléhallen, Hallsberg 6/12-08

Idag var det tävling igen! Superkul :) Det jobbiga var att jag var förkyld och att jag kanske hade feber men jag kämpade på ändå och det gick fett bra för både mig och Jossa <3 Först dansade vi singel i brons junior 2. Vi gick inte vidare direkt så vi fick dansa i 2nd try men då gick vi vidare! Sen dansade vi nästa normal men då gick vi tyvärr inte vidare så vi kom inte till semifinal :( Men det gör inte så mycket, det var jättekul att vi gick vidare en gång! På normal 1 fick jag ett kryss, på 2nd try fick jag två och på normal 2 fick jag ett kryss så det var ganska nära att jag gick vidare ändå ;)

Sen dansade vi par i brons junior 2. Vi gick inte vidare direkt då heller så vi fick dansa i 2nd try igen och då gick vi vidare till semifinal! Så himla kul och jag blev jätteglad :D Sen dansade vi semi men gick tyvärr inte vidare till final men det gör absolut ingenting! Jag är jättenöjd med resultaten. Jag vet inte än hur många kryss vi fick på paren men det kommer säkert imorgon så då uppdaterar jag det här inlägget!

UPDATE: Nu har resultat och krysslistorna kommit och på paren fick vi ett kryss på normal 1, två kryss på 2nd try och inga kryss i semifinalen, hehe :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad kul! Roligt att det gick bättre den här gången :) Pussar <3

Datum: 2008-12-07 | Klockan: 00:06:02
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

haha aa det var kul :)

Datum: 2008-12-07 | Klockan: 13:26:32
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback