PRAO!

Hej alla :)

Vet ni en rolig sak? Jag kanske ska få praoa en dag på Svenska dagbladet! Jag är fett glad för det, jag har ju ringt runt till alla tidningar i hela världen typ... Men de andra dagarna ska jag i alla fall praoa på en bokhandel i Vällingby, så då får ni komma förbi och köpa massa böcker :) Det är ju ganska långt kvar ändå men jag längtar faktiskt lite. Man slipper ju skolan iaf, haha :P Idag har jag inga planer direkt, det kanske blir sova över + skräckis med polarna ikväll. Nu ska vi snart äta lunch, scrambled eggs, eller hur det nu stavas... Jag äter nästan aldrig frukost på helgen! Okej, det var inte så intressant. Jag kände bara att jag var tvungen att skriva nåt här. Och nu har jag gjort det så...

Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback