Jag är hemma igen!

Hej allihopa!

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering den här veckan. Vi åkte direkt från farmor och farfar till morfars land och där finns inget trådlöst internet. Jag kom hem från landet igårkväll och då gick jag direkt och träffade Jossa, Sofia och Nina <3 Idag har jag sovit rätt länge. Jag har käkat brunch och försökt komma ikapp alla missade blogginlägg (har en del kvar fortfarande). Om en stund ska jag smörja in mig med brun-utan-sol-solkräm och gå ut och lägga mig i trädgården och pressa lite. Ikväll ska jag nog packa för vi åker nämligen ut och seglar imorgon igen. Så jag kommer inte kunna blogga nästa vecka heller, tyvärr... :( Hoppas ni har det bra!

Kramar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback