Skolavslutningen





Nu är jag hemma från avslutningen! Såhär ser jag ut idag :) Klänningen är från H&M och skorna är från Wedins (såklart). Anyway, allt började med att vi samlades i mentorsgrupperna. Några minuter senare gick vi ner till scenen där kören sjöng tre låtar. Sen sjöng en solist, rektorn höll tal och till sist sjöng vi "En blomstertid nu kommer" tillsammans. Hela tiden regnade det så vi fick stå under Rebeccas paraply :/ Sen gick vi in igen och vi fick våra betyg. Åh, vad jag är glad! Fick precis det jag hade hoppats på, eller till och med bättre. Trodde att jag skulle sänka mig i NO men icke... :) Jag fick MVG i allt utom idrott, musik, hemkunskap och slöjd. De fick jag VG i. Är verkligen supernöjd och helt överlycklig! Och nu har jag sommarlov i typ två månader. Gud så skönt. Snart ska jag äta lunch och sen ska vi gå på Lisas avslutning. Då får man tårta också ;D Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: elinår

woho! nu fick du ju mvg i bild:D!

du är bäst och superfin:)<3

Datum: 2008-06-11 | Klockan: 12:10:24
Postat av: Agnes {enoimreh}

jag vet ;D och jag har ingen aning om hur, haha :P du är oxå bäst och finast <3

Datum: 2008-06-11 | Klockan: 14:29:43
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: KLara

Men guud, GRATTIS!! :) ååå va fin du va! puss puss <3

Datum: 2008-06-11 | Klockan: 20:38:58
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Agnes

tack så jättemycket :)<3

Datum: 2008-06-11 | Klockan: 23:46:19
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback