Dansuppvisningar del 1/3


Klockan halv ett skjutsade pappa mig till Maximteatern. Jag kom dit vid ett ungefär och då bytte jag om och tejpade mitt paraply lite :) Sen övade vi lite ute i hallen och sen hade vi rep på scenen! Vi fick öva två gånger till musik, och det gick bra. Efter det gick jag, Elin, Rebecca, Julia och Sanna och handlade på McDonalds, Sabis och ICA. Jag köpte godis :) Sen gick vi tillbaka till Maxim och satt och kollade på några nummer.

Efter det fixade jag mitt hår och smink och sen "övade" vi finalen som var Sommartider-låten. Klockan tjugo i fyra började de släppa in folk så då gick vi upp och satte oss på balkongen. Vi kollade på alla nummer 1-15 och sen smög vi ner till scenkanten. Vi var nummer 17 så vi fick stå och vänta en stund i kulisserna. Sen gick vi ut på scenen i mörker och lade våra käppar (paraplyn) på golvet. Och sen började musiken och vi bara dansade :) Det var verkligen skitkul! Och det gick jättebra, jag gjorde ett litet fel men jag tror inte det syntes så mycket...

Efter det väntade vi några nummer och sen gick vi upp på scenen igen och körde finalen. Det var inte så jättekul, men men.. När föreställningen var slut gav jag blommor och ett kort till vår danslärare Adrienne och sen gick jag och familjen ut. Där pratade jag lite med några snälla människor :) Jag fick också en blomma av Rebeccas familj, tack så mycket <3 Sen tog vi lite kort och sen åkte vi hem. Det var en jätterolig dag!

Ps. Vet ni en sak? Vår jazz&show-grupp ska uppträda i Kungsan måndagen den 26 maj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad kul ni verkar ha haft! Och om en vecka blir det vår kul att titta på er! :) Det kommer bli sååå kul ! Fett kul det där med Kungsan också!

Vi ses imorn, pussar.

Datum: 2008-05-18 | Klockan: 21:32:09
Postat av: sanna

vi ägde! :D

Datum: 2008-05-19 | Klockan: 11:35:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback