Dansuppvisningar del 2/3


Jag mötte upp Rebecca, Julia och Elin på tunnelbanan och sen åkte vi tillsammans till Karlaplan och Maxim <3 Vi kom dit lite tidigare så vi satt en stund och kollade på de som repade. Sen klockan halv två, tror jag, så hade vi uppsjungning. Efter det gick vi till ICA och handlade dricka och godis och sånt. Klockan kvart i tre hade vi scenrep med hela showcase-gruppen. Vi körde igenom alltihop två gånger och andra gången gick betydligt bättre än första :) Efter det var dags att sminka sig och göra sig i ordning inför föreställningen som började klockan 18.00. Men det blev väldigt bråttom så jag hann knappt locka håret... Men men, man kan ju inte hinna allt ;)

Vid halv sex ungefär fick vi gå upp och sätta oss på balkongen. Sen visades hela första akten och efter en tjugo minuters lång paus började också akt nummer 2. Vi var sista numret så när det närmade sig slutet gick vi ner för att bli myggade och så. Det blev typ panik för att Olivia inte hann få sin sändare, haha :S Men tillslut var alla uppe på scenen och vi körde våra fyra låtar: "Lulaby of Broadway",  "Fever", "Think" och "One Night Only". Det gick asbra och var superkul! När vi var klara gick jag och Julia och hämtade lilla barnet och så körde vi "Nu e det dags"! Skitkul :D Sen gick ridåerna igen och föreställningen var över.
 
Vi gick och bytte om och sen gick vi ut och träffade alla som hade kommit och kollat. I mitt fall var det bara min kära vänenr Jossa och Sofia <3 Jag fick en vit ros av Sanna och tre röda rosor av J&S :) TACK SÅ MYCKET! Sen åkte jag tunnelbana hem tillsammans med mina kompisar. När jag kom hem kollade jag på ESC och svullade halstabletter. Det var en underbar dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback