Dansuppvisningar del 3/3


Jag gick upp vid tio och käkade frukost. Sen duschade jag och tvättade och blåste håret. Sen åt jag lunch och sminkade mig (allt utom ögonen). Efter det lockade mamma mitt hår i en timme ute på altanen :) Det blev fint! Klockan två promenerade jag hem till Rebecca, där Julia också var, och sen gick vi till tunnelbanan och mötte upp Elin <3 Sen åkte vi till Maxim och bytte om till scenkläderna. Sen var det dags för uppsjungning och efter det en repetition av finalen igen. Klockan fem var det dags för föreställning och vi satt beredda på balkongen. Jag hade ont i halsen och kände mig alldeles hes så jag åt halstabletter medan vi kollade på hela akt ett och nästan hela akt två. Sen var det dags för oss att gå ner...

Vi blev myggade och fick sändare och jag, Sanna och Julia hann precis in på scenen! Olivia fick sin sändare fort den här gången :) Sen körde vi igenom alla låtarna igen och det gick ganska bra! Jag gjorde bara två fel. Ett var på "Think" när vi skulle kasta upp konfetti i luften. Men jag missade det och glömde bort steget, haha XD Jaja, jag tror inte det syntes så mycket. Vi körde en liten kupp och alla sa: "yes, you do" på "One night only" haha ;) Det blev nog coolt... Min röst var inte direkt på topp (sjöng i falsett typ hela tiden ;P) men det blev nog bra ändå! Efter våra sånger så körde vi finalen: "Nu e det dags" igen och det gick riktigt bra :) Kul var det också. Sen gick ridåerna igen och årets sista maxim-föreställning var över :(

Jag, Elin, Rebecca och Julia gick och blev avmyggade och sen gick vi och lämnade presenten till Lottie och sa hejdå och så! Sen fick vi vänta på Pernilla i typ en halvtimme (vet ej om det var det, men det kändes som det!). Vi gav henne hennes present (samma som Lottie: té och ett doftljus) och sen sprang jag och bytte om. Vi gick ut och träffade alla som hade kollat. I mitt fall var det familjen: mamma, pappa och Lisa <3 Jag fick en jättefin ros av Elin och en rosa vacker ros av familjen. TACK SÅ MYCKET! Sen var det meningen att vi skulle på restaurang men det blev inget med det eftersom mamma var sjuk :( Så vi beställde hämtmat och åt hemma istället, gott det med :) Det var en helt underbar dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback