En sommardag...



Åh, ni vet inte hur lycklig jag är just nu.
Jag liksom svävar som på moln! Och vill ni veta varför? Jo, för att det är fredag idag, för att det är helg, för att vår 1,5-timmes franskalektion var inställd, för att vi var ute och lekte i solen på svenskan, för att det var jättevarmt och ganska roligt på idrotten idag, för att det är elevens val nästa vecka, för att vi inte har något plugg då och bara kan chilla, för att det snart är invigning och grönan, för att det snart är sommarlov, för att jag har så underbara vänner, för att jag har en underbar familj och en supersöt katt. Men framför allt... för att sommaren är här! Är det inte underbart? Tänk vad mycket bara lite sol och värme kan göra med människor. I alla fall jag blir så himla mycket gladare :) Åh, sommar... Men nu ska jag gå ut i solen och dricka smoothie, ni får receptet sen, haha ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback