Godnatt

Hej alla!



Min blogg har precis flyttats över till nya blogg.se (publishme.se). Det ser i princip ut som vanligt (fast layouten är fulare) men jag har inte direkt hunnit kolla alla funktioner än. Jag sitter här framför datorn och knarkar "I'm yours" med Jason Mraz. Bästa låten ever alltså... Jag hade egentligen bestämt mig för att inte lyssna på den så mycket innan sommaren eftersom den låten är en grymt bra sommarlåt liksom, och jag vill inte tröttna. Men det går ju inte att sluta lyssna! Jag är beroende... Mysig video dessutom :) Känner för att hitta på något roligt imorgon. Fast just det - jag måste ju plugga... Well well, nu ska jag sova.

Pusselipuss ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

Mm,blir såå glad när man hörlåten . den är typiskt sommer låt...äääälskar den & dig fniss pjjusch ;)

Datum: 2008-05-13 | Klockan: 15:56:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback