Helgen...

Hej hej!

Förlåt, om det inte blir så mycket uppdatering nu i helgen. Det är helt enkelt underbart väder och jag har inget speciellt att blogga om. Idag har jag bara varit hemma och chillat i solen ;) Superskönt! Imorgon ska jag på showcaserep. Vi ska repetera med orkestern så det ska bli kul! Jag måste verkligen åka och shoppa snart. Jag måste köpa papiljotter, hårnålar, skor, hårinpackning, vattenfast mascara, nagelfil och mycket mer... Jag ska få 330 kronor av mamma (månadspeng m.m.) men frågan är om det kommer räcka, haha X) Sen vill jag gärna köpa lite nya sommarkläder också. Lägger ut bilder på nya linnet som jag har sytt i slöjden sen! Det blev riktigt bra faktiskt :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha ja det får jag göra ;) jag kan blogga live ;) eller, det blir nog lite svårt!!

Wihi, ja du får lägga ut en bild på linnet (är de okej om jag också gör det, någon dag?) det blev ju ursnyggt :) vi ses imorgon i kyrkan,

PUSSIS

Datum: 2008-05-10 | Klockan: 22:49:36
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,



Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !

Trevlig helg!

Kram

Datum: 2008-05-10 | Klockan: 23:57:52
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Alexandra

hoppas du haft en bra helg! =)

Datum: 2008-05-11 | Klockan: 13:12:08
Postat av: Alexandra

hoppas du haft en bra helg!

Datum: 2008-05-11 | Klockan: 13:12:27
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback