Min ficklampa!

Hej allihopa!



Jag är så glad :) Jag känner mig inte alls lika stressad som igår så ni behöver inte alls vara utan daglig uppdatering här på min blogg! Idag har jag gjort matteprovet och franskaläxan. Matteläxan har jag också lämnat in. Jag jobbade på rätt mycket på lektionerna så jag fick en del gjort redan där. Efter skolan gick jag hem och åt mellis. Sedan skrev jag min bokrapport om "Hjärtans fröjd" och min jämförelse mellan tre böcker. På fredag har vi inlämning av det och boksamtal, men det ska nog gå bra. Det är bara att babbla på lite, haha ;) Och det bästa av allt - efter middagen har jag gjort klart hela mitt arbete om ficklampans historia OCH jag och pappa har gjort klart min ficklampa! WOHO! Så nu är jag fett glad :) Tänkte hälla i mig en kopp té och gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Vi ses imorgon,

Kramar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback