Tidningen är klar!

Idag är det torsdag. Jag gick först till skolan, men jag och Rebecca stannade bara några minuter. Vi gick hem till mig för att fixa artikeln. Vi laddade in bilderna som vi tagit i datorn, ändrade typsnitt och gjorde så att det såg snyggt ut. Men sen när vi skulle spara så blev det fel så vi fick göra om allting. Och sen när vi väl var tillbaka i skolan så blev det problem eftersom vi hade olika versioner av Word och bla bla bla... Så det var lite jobbigt. Men nu är det i alla fall klart och imorgon trycks tidningen tror jag. Apropå imorgon... då ska hela vårt arbetslag till någon äng bakom något slott, haha, och leka lekar ;) Ska bli roligt, men kallt! Vi fick se Elinor, Sara och Elins film idag. Den ägde XD Men nu ska jag gå, måste öva på pianot till ikväll...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst ägde vår film asså!! Fast jag e väldigt ful som kille :P

Datum: 2008-05-16 | Klockan: 14:25:06
URL: http://aprilobarnet.blogg.se/
Postat av: Agnes

Nejdå, du var jättegullig ju ;)

Datum: 2008-05-17 | Klockan: 11:12:33
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback