Tidningsartiklar och brun utan sol

 


Hej!

 

Idag har jag och Rebecca skrivit på vår artikel om vad man kan göra i Stockholm på sommaren. Det är jätteroligt :) Vi är nästan klara, så imorgon ska vi ta lite bilder och så. På torsdag 13.45 ska allting till tidningen vara klart. Efter skolan (vi fick sluta en halvtimme tidigare) gick jag och Rebecca hem till mig. Vi åt mellis, var inne på datorn, övade lite på dansen och kollade på teve. Mysigt <3 Mamma kom precis hem med lite nya grejer, bland annat en brun-utan-sol-kräm från Clarins. Den har solfaktor 6 också, så det är ju bra! Igår köpte jag också en svart kjol från Gina Tricot, en multifunctional-bh och lite hårnålar. Nu är jag pank!

Puss <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback