Torsdag

Hej hej!

Vilken otroligt härlig dag det har varit idag! Sommaren är här nu, och det känns väldigt roligt :) Hoppas det fina vädret håller i sig nu i ungefär två månader eller mer... Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade mentor och fick våra Ung08-pass för i sommar. Roligt! Sen hade vi SO och då fortsatte vi att skriva på våra medeltidsarbeten. Jag ska göra klart mitt i helgen. Efter SO:n hade vi musik och då fick vi sjunga och spela en sång. Sen hade vi bild och då fick vi vara ute och skissa på våra akvarellmålningar. Jag ska måla en gren från ett syrénträd med lite blad och blommor och sånt :) Sen hade vi lunch och sen syslöjd. Jag började på min grytlapp som jag håller på att sticka och jag hann ganska långt faktiskt. Fast jag ska sticka rätt mycket hemma så jag hinner bli klar nästa vecka. Efter skolan gick jag hem och åt mellis och läste bloggar. Sen ritade jag min finskiss av min ficklampa, övade på pianot och åt middag. Sen åkte vi till pianot och det var fett kul :) Vi kommer äga på tisdag, tjejer! Och nu har jag precis gjort klart min arbetsbeskrivning av min ficklampa, vilket betyder att jag är klar med allt som har med ficklampan att göra! Jag ska lämna in det imorgon. Skönt att det är klart. Men nu ska jag chilla :P

Pussar & kramar

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback