Första september

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!



Idag hade vi halv hemstudiedag så vi hade bara två lektioner på förmiddagen, mentor och NO. Efter det åt vi lunch i skolan och sen gick jag, Sofia och Jossa hem till Sofia. Först låg vi bara i Sofias säng och flummade och kollade lite på gamla filmer som vi gjorde när vi var bäbisar typ ;) Sen gjorde vi en liten film, hehe, och sen gjorde vi matte och franska läxan. Jag ska öva lite mer på franskan ikväll och ha mitt lilla träningspass med dans, styrka och stretching ;) Jag kan komma ner i spagat nu så jag kan ta ett kort ikväll och lägga ut på bloggen.



Idag fyller ju min mamma år. Jag gav henne en bok som heter "Smuts" i present och så fick hon Duffys skiva också. Nu har vi preics ätit en supergod middag :) Vi beställde hämtmat från en thailändsk/japansk restaurang. Jag åt wokad kyckling med grönsaker, cashewnötter och ris. Fett gott :) Strax ska vi käka tårta också. Imorgon är det skola igen vi har en lååång dag och går ända till fyra. Annars ska jag inte göra något speciellt :/

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback