Helgen

Hej hej :)

I fredags hade vi tacokväll med konfavännerna hos Jossa. Det var mysigt <3 På lördagen var jag och Jossa på Thorildsplans gymnasium öppna hus. Vanlig skola typ, ganska tråkig... Sen åkte vi till dansen. Det var första gången för terminen så jag var helt stel och ovig, haha ;) Vi ändrade vår dans lite och så. Men jag kan inte vara med på nästa tävling för då ska vi till Trysil! Så himla typiskt :( På kvällen var jag, Julia, Elin och Sanna hos Rebecca. Vi åt thaimat och kollade på Wild Kids och P3 Guld-galan. Grattis Håkan! :) Vi tog massa flummkort och låg och snackade till halv fem... Respekt Mys <3 Nu är jag astrött och måste fixa artikel till SO:n imorgon.

Puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

Datum: 2009-01-21 | Klockan: 13:11:06
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback