didn't know who i was supposed to be



En gammal bild på Rebecca från någon skidresa med skolan. Igår myste jag med Julia, Jossa och Sofia hela kvällen. Vi köpte sushi som vi åt på golvet i Julias rum, med tända ljus och James Morrison i bakgrunden. Sen lekte vi pyromaner och eldade våra kinapinnar så det luktade rökelse i hela rummet, haha. En kvällstur till ICA blev det också. Vi köpte kladdkaka och godis och sen låg vi och pratade om allt och inget. Idag råkade jag sova ända till elva. Gick upp och kollade på ett inspelat avsnitt av Glee. Det är verkligen bra det. Sen har jag packat mest hela dagen. Ikväll blir det Mello (glöm inte rösta på Sibel/Adrienne!) och imorgon bär det av till Trysil för en veckas skidåkning. Vi hörs när jag kommer hem! Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback