but once again it's all coming back to me



Igår började jag åtta och slutade ett. Jag upprepar: jag slutade ett. Mycket trevligt. På kvällen var det piano och dans. Två roliga saker. Två tråkiga saker var att jag fick reda på att Maxim Diesel är 15/16 maj, då jag är i Paris (hundra ledsna gubbar på det) och att Hanna & Denise har strykt sig så att vi inte behöver tävla grupp på tävlingen (fast det var egentligen ganska positivt enligt mig, hehe....). Ja, och idag bestod min idrottsdag av att sova ca 14 timmar då jag vaknade av att jag nyste (!) och kände att det vore bättre att vila till tävlingen. Ikväll blir det middag + konsert med vännerna och imorgon TÄVLING! Tagg, tagg, tagg. Nu ska jag gå och duscha. PUSS! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback