it feels like you're a million miles away





Hej hej. Idag är jag lite mindre glad på SL. Jag gick hemifrån en och en halv timme innan jag började för att vara säker på att hinna. Ändå kom jag tio minuter försent... Först gick jag hela vägen till Brommaplan där jag tog en ersättningsbuss till Thorildsplan. Den tog 45 minuter, i vanliga fall tar den sträckan 8 minuter!!! Jag hade bara två lektioner, och på franskan fick jag reda på att jag fick MVG på provet :) Så nu slipper jag plugga till extraprovet på fredag, yes! När jag kom hem kollade jag på Ghost Whisperer (min nya drog) och nu har jag precis läst i svenskaboken och ska sätta mig ner och svara på lite frågor. Duktig tjej! Imorgon börjar jag åtta och går ända till tjugo i fyra. Jag stannar nog i stan efter det för antagligen blir det bara massa krångel om jag försöker åka hem emellan. Vi ska nämligen vara vid Stadsteatern tjugo i sju för att se Hamlet med klassen! Ska bli kul. Är taggad. Puss. <3


Kommentarer
Postat av: Sandra T

fina bilder (:

Datum: 2010-02-27 | Klockan: 13:38:41
URL: http://sandramusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback