heavens open everytime she smiles



Just nu längtar jag tills det blir lov och vi åker till Trysil med Sofia. Snöiga backar och strålande solsken. Fikapaus med varm choklad och våfflor. Kvällar i stugan med kortspel, bastu, brasa och mysmusik. Jag längtar till alla tävlingar; Åmål, Hallsberg och Stockholm. Buss till Åmål och övernattning på hotell med Hanna och Denise. Våfflat hår och diamanter i ögonvrårna. Hallsberg med Jossa och dansa tills man dör. Mikas konsert med Julia och Rebecca. Världens bästa Mika och låtar som gör en glad. The Last Bounce i Globen med DCE. Dansglädje gånger tusen. Europe Week med Dag och Louise. En vecka i maj. Få uppleva våren i Paris. Invigningen och grönan i juni. Traditioner som jag aldrig vill bryta. Vänskapsband som jag aldrig vill bryta. Början på en ny sommar. Nästan tre veckor i USA, en världsdel jag aldrig varit förut. Platser jag aldrig sett. Stränder jag aldrig gått på. Människor jag aldrig träffat. Två veckor på Malta. Sol, bad, glädje, frihet, nya vänner, nya minnen. Jag vill ha sol, värme, ljumma vindar, jeansshorts, axelbansväskor, solkräm som luktar kokosnöt, sandaler, tygskor, solglasögon, uteserveringar, fräknar, musik, vänner, picnicar i parker, grönt gräs, fågelkvitter, blommor som slår ut, damm på gatorna, kvällar vid vattnet, brev, glass, bikiniränder, evighetslånga kvällspromenader, grillning på klippor i skärgården. Jag vill ha det. Nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG DÖR NÄR JAG LÄSER DETTA!! FY SÅ HÄRLIGT :D :D :D

Datum: 2010-02-22 | Klockan: 22:02:03
URL: http://missjullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback