turn up the music, let's get out on the floor

Tävling i Vallentuna 13/2

Paren skulle börja kvart i två, men när vi kom dit vid två för att se Klara dansa hade det inte ens börjat än. Tävlingen var ganska dåligt arrangerad med mycket krångel och tekniska fel men, men... Eftersom jag inte tävlade par var jag väldigt insatt i hur det gick för Klara och Julia, haha. Först fick de dansa en semi tror jag, men det blev fel tempo så det blev omdans. Sen gick de inte vidare direkt utan fick köra 2nd try och då gick de vidare till final :) Där kom de femma, skitbra! De var otroligt duktiga och det var ett jättebra resultat för att vara första tävlingen!

Sen dröjde det flera timmar tills det var min tur att dansa. Vi dansade också semi direkt eftersom vi var så få. Helt amazing känsla, fick sån kick så det var helt sjukt! Jag kände verkligen att jag gjorde mitt allra bästa och kunde aldrig dansat bättre än vad jag gjorde så jag var nöjd. Gick inte vidare till final men det gör verkligen ingenting! När jag kollade på finalen sen jag ba: ofta jag dansade med de här? De är ju grymma! Så jag förstår verkligen varför jag inte gick vidare ;) Kollade resultaten sen och det visade sig att jag kom 6/9 av 12 så jag var ju iaf bättre än de som kom 10/12! Jag är jättenöjd med hur det gick och nu taggar jag galet för Åmål, haha. Woohoo!



Klara och Julia dansar par



Min nya dräkt (förlåt för extremt dålig kvalité)



Jag dansar singel

Kommentarer
Postat av: Hanna

JätteJättebra dansat och Superdupersnygg dräkt!!! :D:D:D <3 <3 ÅMÅL, here we come!!!!:D:D:D

Datum: 2010-02-15 | Klockan: 07:56:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback