what's the point of doing anything



En bild som jag snott från Rebecca någon annan gång också har jag för mig. Men tyckte den passade bra igen då pälsmössan åkte på idag. 22 minusgrader är inte att leka med kan jag säga! Förlåt att jag inte har bloggat på länge... Förra veckan var ett kaos av plugg men helgen var mysig. I fredags satt jag på Sandy's med lite olika folk och kvällen blev en hemmakväll. På lördagen hade Rebecca, Julia, Elin, Annie, Hanna och Lisa fixat en jättefin överraskningsmiddag åt mig! Vi åt mat, tårta, chips, godis (men hej, jag fick inte alls ont i magen...) och kollade på Mello. YES, DARIN GICK VIDARE! Jag och R röstade 12 gånger var. En gång på 9,90-numret bara för att vi är så generösa (och inte alls för att vi råkade ringa fel...)

Idag var det snökaos och inställda tunnelbanor. Själv hade man hoppats på inställd skola också men nej, nej... Ditvägen blev det bil till Fridhemsplan, tunnelbana till T-Centralen och byte där till röda linjen. Hem blev det tunnelbana från Karlaplan, byte vid TC till gröna linjen, avstigning vid Thorildsplan där det blev byte till ersättningsbuss som tog mig till Brommaplan där jag fick byta en sista gång. Måste säga att det gick smidigare än jag trodde! Tummen upp till SL (och nej, jag är inte ironisk, tro det eller ej!). Den här veckan är som sagt underbar eftersom 3 av våra lärare är borta = inställda lektioner. Idag hade jag två: engelska och matte. Slutade 10.25. Lagom najs. Nu ska jag strax ta och äta lunch och sen kanske använda tiden till att plugga lite... Puss på er! <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback