i'm wrapped around your finger



Igår gjorde jag fransk manikyr. Det blev väl sådär, men fint från långt håll i alla fall, haha. Min helg har varit väldigt mysig. I fredags träffade jag tjejerna, igår hämtade jag min dräkt, pluggade historia med Madde, kollade på Mello och gick på promenad med Jossa och idag vandrade jag, M & M runt i Vällingby och tvingade folk att hjälpa oss med vårt skolarbete för att sedan göra klart det hemma hos mig, åka till dansen och nu - öva på redovisningen. Imorgon gäller det, vårt gigantiska arbete om hemlöshet som vi har hållt på med sen i oktober ska redovisas. Vi kommer vara så grymma, det är helt sjukt! Annars har denna vecka att erbjuda redovisningar måndag, tisdag, onsdag, matteläxförhör torsdag, friluftsdag och Erik Hassle på fredag och tävling på lördag! Och på söndag ska jag nog passa på att andas lite också. Puss. <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback