'cause tonight we're gonna face the music



Förlåt för dålig uppdatering, bloggen går utför... I fredags var det andra dagen i skolan år 2010. Helt okej dag, fick veta att vi ska på studiebesök på DN på fredag! Galet taggad var det här :) På kvällen var jag bara hemma och tråkade och kollade på tråk-Let's Dance. Tråkigt värre alltså. Men lyssna på låten, den är grym. I lördags träffade jag mina söta discogruppvänner (?). Gick en halvtimme i iskyla med tygskor, men hej, jag ÄR smart! Vi käkade lunch och sen gick vi hem till Hanna och tränade och blev klara med nästan hela koreografin. Längtar galet mycket till tävlingen nu: singel i ny klass & ny dräkt, par med nya kläder och grupp som jag aldrig tävlat i förut. Glad gubbe på det! På lördagskvällen var vi på middag hos bästis. Åt god mat, godis, kollade på dansklipp och språkresor och fick äntligen se Slumdog Millionarie. Gryyym film. I söndags åkte vi till en sömmerska som ska sy upp mina nya tävlingskläder. Vi bestämde tyger och tog mått och sånt. Längtar tills den är färdig, hoppas verkligen att den blir som jag hoppas! Efter det åkte vi till kusinerna på födelsedagskalas och på kvällen var jag på prommis med Jossa. Pris till den som orkat läsa. Puss. <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

pris till mig!! :D <3

Datum: 2010-01-12 | Klockan: 17:24:36
URL: http://victoriaochjosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback