just a small town girl living in a lonely world



Andra inlägget 2010. Åh, det känns verkligen konstigt att tänka att det är 2010 nu, men ändå så himla bra! Jag har så stora förhoppningar på det här året alltså, på våren, sommaren, hösten och vintern. Jag tror att det här kommer bli det bästa året på länge! Jag har inga jobbiga nyårslöften om att träna eller plugga mer för såna håller man ändå aldrig. Nej, det här året är mina löften att ha så jävla kul som det bara går, och satsa på mig själv och göra det som jag vill göra och tycker är kul! :) Nu ska jag fortsätta droga "Where is the love?" med Black Eyed Peas (bästa låten ju!) och chilla i soffan. Ha det bra! Puss. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello honey, jag snodde en bild på självaste Rebbisen här under. Länkade till dig och allt så jag hoppas det är OK. puss

Datum: 2010-01-02 | Klockan: 16:36:23
URL: http://elinberglunds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback