a storm is warning in the skies

Saker som gör mig ledsen:
Jag har tappat bort mammas kofta
- Mitt rum är ett kaos
- Vi ska ha nationella i Matte B... i Paris
- GW har slutat visas på TV4
- Jag kommer få IG på nationella i Matte B
- Det där jävla askmolnet kan förstöra resan
- Det där jävla provet kommer förstöra resan
- Vi ska åka till västkusten (där jag ska plugga 24/7)
- Jag missar allt roligt som händer i helgen
- Och det värsta av allt... min navelpiercing håller tydligen på att stötas ut

Fy fan, jag hatar mitt liv just nu.


Kommentarer
Postat av: josefine

Men gumman, du kommer få det jättebra i paris och jag kommer sakna dig hur mycket som helst! Jag älskar dig <3

Datum: 2010-05-12 | Klockan: 16:57:12
URL: http://victoriaochjosefine.blogg.se/
Postat av: Sofia

men åhh, gumman.. jag vet inte hur jag ska muntra upp dig, men sörja tycker jag inte att du ska. först och främst: västkusten är mysigt!! och antagligen kommer du kunna koncentrera dig mer på ditt plugg om du är där, eftersom du är längre ute på landet, typ... (jag kanske inbillar mig, men det känns som att det brukar vara så :P). och sen: ig i matte b kommer du aldrig att få!! du är alldeles för duktig för det, det går bara inte. jag kan sätta 1000 spänn på att du i alla fall kommer få g. (10 000 förresten, jag är bombsäker). det andra då? jaaaa om parisresan ställs in så är kanske det inte är så jävla kul.. men det finns fortfarande hopp! fortfarande har askmolnet ungefär en halv vecka på sig att flytta sin feta rumpa ur vägen! yeees. roliga grejer i helgen? äsch, det kommer fler gånger :) tusen gånger!! och GW kan man kolla på på internet :D:D hihi.



det sista om navelpeircingen kan jag nog inte säga så mycket om... fy fan vad tråkigt bara :( men det är väl inte säkert än? i så fall finns ju fortfarande hopp för den också!! keep on hoping, keep on walking liksom ;)



och kom ihåg att jag älskar dig. PUSS på dig världens bästa agnes :D <3

Datum: 2010-05-12 | Klockan: 18:54:15
URL: http://sofiaoline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback