Onsdag

Idag var det skola :( Usch, det känns redan som vanligt! Idag hade vi först lagtid, då gick vi på promenad :) Sen hade vi franska i en evighet och det var ganska tråkigt, fast det är verkligen tur att man har kompisarna där, annars skulle jag seriöst DÖ! Det är verkligen sååå trist. Sen hade vi matte, vi fick nya matteboken, räknehäften, arbetsplan och så snackade vi lite om betygen. Efter lunchen var det engelska och vi pratade typ bara om betyg heeela lektionen! Shit, jag är typ jätterädd nu! Jag vill liksom ha MVG i allt, hehe... Jag har lite prestationskrav (och ångest) ;) Men det kommer jag ändå inte få, men jag ska i alla fall satsa på MVG! Sen hade vi NO, vi gjorde typ ingenting, Peter bara snackade hela lektionen som vanligt :P

Pussar ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback