Tjejsnack v 1

Vecka 1
Jul & nyår
· Vad fick du i julklapp?
Jag fick The Sims 2 Arbetsliv & Djurliv, en morgonrock, duntofflor, scrapbook, böcker m.m.
· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Bästa julklappen var duntofflorna tror jag och sämsta julklappen var nog en bok som hette "Tusen gånger starkare" för den kommer jag nog aldrig att läsa ;)
· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Bästa julklappen jag gav bort var nog en "pysselbok" till min lillasyster och den sämsta var en bok om choklad till min moster och hennes pojkvän.
· Hur firade du nyår?
Jag firade med min kompis och hennes familj och våra grannar.
· Har du något nyårslöfte?
Har inte orkat tänka på det där än, kanske att vara en gladare människa :D

Vill du också tjejsnacka? Gå in på tjejsnack.missbeccis.se:    

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback