Glad midsommar!

Nu är jag här på Västkusten, hos farmor och farfar (F&F). Vi kom torsdag eftermiddag. Först packade vi upp lite och sen åt vi middag. Efter det gick vi ner på bryggan en snabbis och jag köpte en tidning och en glass =)

På fredagen var det ju midsommarafton och det regnade heeeeeeeeeela tiden =( Först åt vi lunch, det var jättegott och klockan fyra åkte vi hem till Eva & Krister och där åt vi midsommarmiddag under partytält medan regnet öste ner. Sen lekte jag lite med de andra barnen ;) och hade tråkigt. Sen kollade jag en stund på Bilar på engelska utan text och sen kollade jag på medan Gustav spelade poker, pappa spelade poker och sen spelade jag lie själv. Jag vann två gånger, och gick +15 kronor!

Idag har vi mest varit hemma. Jag skulle egentligen åkt till Tanums strand och kollat i affärer men det var så mycket folk där så vi åkte aldrig dit. Snart ska vi äta middag igen... :) Nu sitter jag här framför F&F:s dator och bloggar med Elin i knäet och hon försöker trycka på alla knapparna, särskilt B.

Puss o kram ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback