Torsdag

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen, men jag har inte hunnit eller inte känt för det helt enkelt... Har haft tre prov på två dagar, och mer kommer det att bli... :( Idag var jag i skolan. Vi hade mentor och vi kollade på Simpsons! *älska* Sen hade vi musik och vi fick tillbaka våra prov, jag fick MVG :) Sen hade vi bild och jag gjorde bildprovet och ritade två stilleben i blyerts, blev rätt så misslyckat, hehe. Efter det hade vi SO i fem minuter och då fick vi en jättejobbig hemstudiedagsuppgift som jag äntligen är klar med nu. Sen gick vi hem, eftersom det är halv hemstudiedag idag.

Så nu har jag ätit lunch (Grandiosa = gott) och pluggat lite och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på the Voice. Jag gillar inte riktigt RIX FM längre, hehe... Sen har jag packat allt smink, hårspray, tofsar, hårspännen och kläderna till ikväll. Ska bli så himla KUL! Ikväll ska min ex-musikalgrupp nämligen uppträda i Stadshuset med ett Disney-medley inför 1000 personer. Ja, jag är nervös ;) Jag ska ta massa kort som jag lägger upp på bloggen sedan.


Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback